Okrem efektívneho pohonného reťazca hrá pri znižovaní spotreby dôležitú úlohu aj aerodynamika. Čím hladšie je obtekanie vzduchu okolo vozidla, tým menej paliva spotrebuje.
V porovnaní s predchádzajúcim produktovým radom je dizajn kabín novej generácie truckov MAN prepracovaný aj s ohľadom na čo najnižší aerodynamický odpor. Napríklad zúžené kryty spätných zrkadiel prispeli k zníženiu čelenej plochy vozidla. Aerodynamické prvky na prednom paneli novej kabíny vylepšili prívod vzduchu k chladiču a do priestoru motora. Rozšírením elementov, ktoré nasmerujú pozdĺžne prúdenie vzduchu okolo dverí, sa dosiahla menšia miera špinenia bokov karosérie a „vzduchové clony“ na rohoch nárazníkov optimalizujú aerodynamiku spodnej časti vrátane oblasti nástupu. Výstupky za oknami, ktorým sa interne hovorí „aero kupoly“, patria k typickým vizuálnym prvkom dizajnu rodiny truckov MAN pri pohľade zboku. Po zredukovaní z piatich na tri sú tieto usmerňovače vzduchu ešte účinnejšie. Nové strešné spojlery a bočné klapky majú kľúčovú úlohu pri efektívnom usmerňovaní prúdu vzduchu smerom k návesu a minimalizovaní nežiadúcich turbulencií.
Miera, akou zdokonalená aerodynamika prispieva k úspore paliva, je ovplyvnená predovšetkým rýchlosťou jazdy a čím hladšie obteká vzduch okolo vozidla, tým menej paliva spotrebuje. Z vylepšenej aerodynamiky novej generácie truckov MAN profitujú hlavne modely vyvinuté pre vnútroštátnu a diaľkovú prepravu.