MAN LIGA: INOVATÍVNY FORMÁT PREZENTOVANIA NOVÝCH ŤAHAČOV

Nákladné vozidlá

MAN LIGA: INOVATÍVNY FORMÁT PREZENTOVANIA NOVÝCH ŤAHAČOV

Situácia, ktorá vznikla v súvislosti s pandémiou, nám pri uvádzaní novej generácie nákladných vozidiel MAN na slovenský trh neumožnila zrealizovať pôvodné plány. Keďže veľké podujatia sa nedajú organizovať, zrušili sme Road Show. A začali sme uvažovať nad novým formátom prezentácií, aby sme nadviazali na letné predstavovanie novinky priamo „na dvore“ u dopravcov. Nový projekt „MAN LIGA“, ktorý štartuje 16. októbra 2020, bude bežať na Slovensku aj v Čechách.

  • Od polovice októbra sa na Slovensku rozbieha „MAN LIGA“
  • Netradičný formát prezentovania ťahačov novej generácie
  • Počas dvoch mesiacov budú najlepší vodiči zo 16 dopravných firiem testovať kvarteto vozidiel TGX

Čo ponúkne zákazníkom MAN LIGA? „Trucky novej generácie už nie sú úplne neznáme, ľudia z fachu ich videli v médiách a tí šťastnejší mali možnosť sedieť v kabíne, respektíve na nich aj jazdiť. Teraz sa chceme posunúť v prezentovaní novinky ďalej a vyhlasujeme súťaž MAN LIGA,“ vysvetľuje Ing. Michal Jedlička, manažér pre marketing a komunikáciu v MAN Truck & Bus Slovakia. „Dáme do obehu štyri predvádzacie ťahače MAN TGX v rôznom vyhotovení a budeme ich požičiavať vybraným zákazníkom na dobu desať dní. Prvé kolo súťaže MAN LIGA odštartuje v polovici októbra a potrvá do začiatku decembra. Za volantmi truckov novej generácie sa za ten čas v pravidelných cykloch vystriedajú vodiči zo 16 firiem. Každú dopravnú spoločnosť môže reprezentovať iba jeden šofér, ktorého, samozrejme, nominuje jeho zamestnávateľ. Na začiatku testovacieho cyklu bude nastupujúca štvorica vodičov zaškolená – náš inštruktor MAN ProfiDrive ich oboznámi s vozidlom. Pre zjednodušenie organizácie všetky vozidlá budeme šoférom odovzdávať v bratislavskom MAN Truck & Bus Centre vždy v piatok a vracať nám ich budú o 10 dní v pondelok.“

Svoje dojmy a skúsenosti z jazdy budú vodiči počas trvania akcie publikovať na sociálnych sieťach. Každý účastník dostane pri preberaní vozidla tzv. hashtagovú tabuľu Aj ja som #MAN LIGA, s ktorou môže ťahač i seba vyfotiť na atraktívnych miestach a na facebooku zverejniť, kadiaľ jazdil. Z oficiálneho odštartovania vznikne krátke video, ktoré bude zverejnené na sociálnych sieťach, aby sa o prebiehajúcej súťaži dozvedelo čo najviac priaznivcov značky.

Cieľom súťaže MAN LIGA je poskytnúť zákazníkom vozidlá novej generácie na testy v každodennej praxi. Ako sa budú hodnotiť výkony vodičov? „V prvom rade treba povedať, že to nie je súťaž o najnižšiu spotrebu paliva, pretože prevádzkové podmienky nebudú porovnateľné. Predvádzacie vozidlá budú u jednotlivých zákazníkov jazdiť na úplne odlišných trasách, v rozličnej topografii a rozmanitá bude aj celková hmotnosť súprav. Preto sa bude vyhodnocovať spôsob jazdy s dôrazom na to, ako vodič využíva novinky v našich vozidlách. Výkony účastníkov sa budú analyzovať prostredníctvom digitálnej platformy RIO a každému vyjde určité vyhodnotenie vyjadrené v percentách. A na základe týchto výsledkov budú vyhlásení traja najlepší vodiči a získajú hodnotné ceny, ktoré im oficiálne odovzdáme v bratislavskej centrále MAN. Samozrejme, hodnotiace kritériá zverejníme v rámci podmienok súťaže. Súčasťou vyhodnotenia akcie MAN LIGA bude ďalšie video s názormi vodičov na nový produkt po odjazdení relevantného počtu kilometrov – touto formou sa podelia s kolegami-profesionálmi o dojmy a emócie, ktoré v nich nové ťahače TGX zanechali,“ dopĺňa informácie Michal Jedlička. „V rámci príprav sme projekt konzultovali s mníchovským vedením spoločnosti a potešila nás kladná odozva. Dokonca je možné, že koncept MAN LIGA, ktorý sa zrodil na Slovensku, využijú importéri značky MAN globálne po celej Európe.“

Pre úplnosť informácií o najbližších aktivitách MAN Truck & Bus Slovakia dodajme, že akcia „Nový lev na vašom dvore“ bude pokračovať. Akurát trocha zvoľníme, pretože nie je možné dlhodobo udržať také tempo, aké sme nasadili počas letných mesiacov.